sobota, 16 sierpnia 2014

Wycieczka rowerowa


Nagle zostało tak mało czasu... Dwa tygodnie do końca wakacji. Niedługo znowu trzeba będzie przekroczyć szkolne progi. Na razie nie zamierzam o tym myśleć. W wolnej chwili lepie z modeliny kolejne figurki, które łapią pochwały od najbliższych. 
***
Wczoraj po południu wybrałam się na wycieczkę rowerową. Pogoda była akurat. Nie było ani gorąco ani zimno. Na przejażdżkę pojechałam razem z siostrą, mamą nie mogło także zabraknąć mojego pieska :). Można powiedzieć, że zrobiłyśmy sobie taki piknik (tylko że bez jedzenia :). Na polance zrobiłyśmy z mamą małą sesyjkę w której wzięła udział także jaszczurka.
A wy lubicie jeździć na przejażdżki rowerowe?









a tu nasz przyjaciel jaszczurka 

Dzisiejszy post dobiega końca. Chciałam zrobić jeszcze notkę tematyczną "Back to school" 
co o tym sądzicie ?


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam przejażdżki rowerowe ♥ Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mame masz piękną :) rowery są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to białe conversy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się pytasz o mnie to tak tylko że one są miętowe, a jeśli chodzi ci o mamę to ona ma baleriny białe ::D

      Usuń
  4. http://o-tobie-w-blasku-ksiezyca.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń