niedziela, 13 lipca 2014

Nice Sunday

hej 
Dzisiaj przychodzę do was z dużą ilością zdjęć. Niedawno wróciłam ze Wsi Radomskiej. Myślicie że była tam cisza i spokój, no cóż jesteście w błędzie. Dzisiaj były występy kapel ludowych. Dla mnie nuda, ale jak się seniorzy rozbawili to nie macie pojęcia. Oczywiście poczęstunek płatny, a do wyboru kiełbaska lub karczek + ogórek kiszony, który dostałam za darmo ( a kosztował 1zł ).  No dobra już nie przedłużam zostawiam was ze zdjęciami :)






/bluzka- butik/ spódnica - szafa mamy/ buty-visconi/ okulary -fielmann /
a teraz moja ukochana mama

 i z Lilusią 
modelka  
 mam nadzieje że post się podobał, jeśli tak to prosze o komentarze i zaobserwowanie bloga :D

2 komentarze:

  1. ale śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. LOFCIAM TWOJEGO BLOGA SAMA CHCIALAM KIEDYS ZALOZYC ALE SIE BALAM ALE PODZIWIAM CIEBIE :*** SUPER POOSTY! POWODZENIA W DALSZYM PISANIU . CAŁUSKIIIII * :* :* :* <3

    OdpowiedzUsuń