sobota, 7 czerwca 2014

weekend

Cześć!
Już drugi dzień weekendu, za 4 dni moje urodziny, a za 22 dni upragnione wakacje. Nie wiem jak wy ale ja się zastanawiam czy chodzić ten ostatni tydzień do szkoły. Dzisiejszy dzień był udany. Słońce świeciło bardzo mocno aż chciało się wyjść na dwór i przeżyć przygodę haha . a wiec po korepetycjach z niemieckiego musiałam jeszcze trochę poodkurzać i dopiero po 15 pojechałam na rower. Pognałam aż do babci która mieszka niedaleko ul. warszawskiej :) Zatrzymałam się tylko 2 razy z czego się ciesze.
***
Nie dawno zrobiłam sobie małą sesyjkę. Zdjęcia wykonane z laptopa mam nadzieje że się spodobają:)
P.S Przepraszam że tak długo nie pisałam ale nie miałam pomysłu :( 
a oto moja sesyjka :)
 Misiem którego mam chyba od pierwszej klasy ;)
*.* ja taka  modelka haha 

 a może jednak nie :)
Papaptki do zobaczenie w następnym poście :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje jak przyjadę do cb wybierzemy się na sesyjkę co ty na to ?

      Usuń
  2. JEJKU przepiekne zdjecia i b.dobrej jakosci jak na laptopa zgadzam sie z dziewczyna powyzej superowa sukienka i b.ladnie ci w koczku i rozpuszczonych z reszta tez. ZAZDROSZCZE NOZEK *-* czekam na wiecej postow,fotek itp. :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ( a tak przy okazji ''ta dziewczyna powyżej' to moja kuzynka
      :)

      Usuń