czwartek, 26 czerwca 2014

Tag o mnie

Hej
Na początku chciałam was przeprosić za długą nie obecność. pewnie chcielibyście żebym się wytłumaczyła a więc tak prosto z mostu powiem wam, że nie miałam weny jakie posty pisać, ale obiecuje że się poprawie. W wakacje chciałabym zmienić wygląd bloga, albo też zacząć nowego. Będzie na pewno więcej postów. I co najważniejsze nie będę was zaniedbywać :)  Mam nadzieje,że mi zaufacie :)
 ------
Przejdę  do tematu. W dzisiejszym poście chciałabym żebyście mnie bardziej poznali. 
A więc do dzieła :
* nazywam się Ada
* po wakacjach idę do 3 gimnazjum ( już się boje )
* mam psa rasy yorkshire terrier 
* mam młodszą siostrę o imieniu Lila 
* moje hobby to: robienie kolczyków i figurek z modeliny :)
* chciałabym zacząć jeździć konno ( może w tym roku się uda haha)  i nauczyć robić "kolczyki sutasz"
*moim marzeniem jest pojechać do Francji, Holandii, Norwegii, Włoch i Hiszpanii
*jestem osobą wrażliwą, miła,
* lubię słuchać muzyki 
* do blogowania zachęciła mnie siostra cioteczna 
*to moje zdjęcia jak byłam młodsza  
i drugie 
z lamą Zenkiem ( tak nawiasem mówiąc to nie pamiętam kiedy to było:)
* no  i jeszcze z moim ukochanym prosiaczkiem 
*chciałabym się nauczyć j. francuskiego, włoskiego i umieć w perfekcji angielski
 i niemiecki ( i polski oczywiście :) 
* lubię robić robótki ręczne 
* w przyszłości chciałabym zostać florystką, projektantką wnętrz lub modelką 
* moje ulubione kolory to turkusowy i miętowy 
Mam nadzieje że post wam się spodobał. W wakacje ma przyjechać moja kuzynka i myślę,że będę mogła pochwalić się wam moją sesyjką :)
bye <3

8 komentarzy:

  1. Piękne małe! :)
    będzie sesyja, będzie nowy design :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Juz sie nie moge doczekac postow i nowego wygladu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale byłaś słodka :3
    też lubie takie kolorki :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę się o Tobie dowiedziałam. Byłaś uroczą dziewczynką. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń