niedziela, 8 czerwca 2014

same pyszności

Cześć  
Dzisiaj nie udało mi się wyjść na dwór no, ale cóż. Mam wam do pokazania kilka zdjęć.
Ostatnio dość często robię koktajle czy musy owocowe. Myślę że mnie zrozumiecie gdyż jest świetna pora na takie pyszności. Dziś również przeglądałam sklep internetowy : www.sheinside.com :)
   zastanawiałam  się czy coś sobie u nich zamówić. Zdradzę wam tylko, że zakochałam się w pewnej bluzce. Wiele blogerek poleca ten sklep, ale ja nie jestem jeszcze do niego przekonana. 
***
A wracając do tytułu oto mój przepis na mus owocowy :
Składniki:
pół kiwi 
jedna pomarańcza
garść truskawek

Następnie wszystko z  miksować blenderem i mus gotowy :)


                                    mam nadzieje że post wam się podobał Do zobaczenia kochani <3

5 komentarzy:

  1. Fajne fotki. Mus wygląda smakowicie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :) Zostałaś nominowana do do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz pod tym linkiem --> http://jusinx.blogspot.com/2014/06/nominacje-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie musy! :)

    Jeśli masz ochotę mnie odwiedzić to zapraszam :) :
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, uwielbiam koktajle, itp, dziś piłam przepyszny truskawkowy :)
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie koktajle, szczególnie truskawkowe :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń