niedziela, 13 kwietnia 2014

Wiosenna ozdoba



Hej kochani :)
Przepraszam was że tak długo nie pisałam. Dzisiaj byłam cały dzień w domu i dopiero koło 16 coś mnie natchnęło żeby zrobić coś kreatywnego. Przeszukiwałam strony internetowe z różnymi pomysłami jak ozdobić pokój na wiosnę. Natknęłam się na stronę z ciekawymi pomysłami np. Jak zrobić motylka z papieru? Pomyślałam sobie że to nie może być aż takie trudne, więc wziełam się do roboty.
Krok I
Wycięłam szablon motylka :                                                                                                                          
Krok II
Narysowałam wzorki na skrzydłach a po tam w z dłuż krawędzi pomalowałam czarnym markerem :

to samo zrobiłam z drugim skrzydłem :)















Krok III
Tam Gdzie pomalowałeś czarnym flamastrem zrób białe kropki korektorem.
 motyle z papieru - krok 4
 A o to końcowy efekt

Mam nadziej ze post wam się podobał jeżeli tak to piszcie w komentarzach.
Osoby które posiadają blogi zapraszam do obserwowania. 
Do zobaczenia   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz