wtorek, 1 kwietnia 2014

My DIY

Hej Kochani :)
Jak wam miną dzisiejszy dzień? mi na wet dobrze. Jestem z siebie dumna że przez weekend schudłam 2kg. Może to jest mało a ja chce z rzucić oponkę. Nie jestem bardzo gruba, ale wiecie chyba ze swoich doświadczeń, że każda dziewczyna w tym wieku chce być szczupła. Chciałam wam jeszcze tylko na pisać, że posty będę wrzucać co tydzień lub co dwa tygodnie.  Mam nadziej, że nie zrazi was to do czytania mojego bloga :)



Dzisiaj mam dla was coś z DIY na Wielkanoc. Mianowicie jest to pisanka zrobioną techniką Quillingu. Mam dla was jeszcze link do bloga gdzie można zobaczyć jak zrobić różne rzeczy metodą Quillingu:


 Oto zdjęcia pisanki 
A ta dziura to taki efekt specjalny:)

Przepraszam za jakość :(
Papa do zobaczenia:)
♥♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Ja wręcz przeciwnie , bo marzę o tym by przytyć <3 Fajne DIY .;)

    http://claudia-abouutme.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie chce schudnąć tylko z rzucić oponkę z brzucha :)

      Usuń
  2. Śliczne pisanka. Gratuluję pierwszych sukcesów w odchudzaniu. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń