czwartek, 24 kwietnia 2014

Coś nowego po świętach :)

Hej!

Pogoda w tym tygodniu po prostu wariuje. Najpierw jest tak gorąco że nie chce mi się nawet wychodzić na dwór a potem  pada deszcz.

   No cóż, ale wróćmy do tematu "Coś nowego po świętach :)". Jak myślicie o co może chodzić? Już       dobrze ułatwię wam to a więc od dwóch tygodni myślałam żeby sobie wycieniować włosy i wczoraj umówiłam się na 11. Niestety moja siostra rozchorowała i musiałam zostać z nią w domu     [ przy okazji Lila ma prawie 4 latka:) ]. Moja mama jak wróciła z pracy to powiedziała tak :No to co Ada jedziemy do fryzjera? szybko się ubrałam i uczesałam A to moje włoski już po wycieniowaniu dla porównania dam wam jeszcze stare zdjęcie z długimi włosami.

                             Tutaj z przodu :) 

 
a tu z tyłu :)
A tu dla porównania moje grube długie włosy
ja zabieram się za prostowanie moich włosów 
to papa

3 komentarze: