środa, 12 marca 2014

Słoneczne dni

Cześć!
Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć jak świętowaliśmy z klasą pierwsze miejsce o którym już wam pisałam. A więc na początku podziękowaliśmy naszym opiekunkom i daliśmy im bukiety  z różami, następnie nasza wychowawczyni wyjęła dwa torty, które były pyszne. Świętowaliśmy całe dwie godziny języka polskiego. Na drugiej godzinie zaczęliśmy się bawić i tańczyć[ jestem ciekawa jakie miny miała klasa ta pod nami, bo muszę przyznać było głośno :) ].  

Dzisiejsza, wczorajsza pogoda po prostu mnie zachwyciła i poszłam się przejść. Zapomniałam zabrać telefonu i nie zrobiłam zdjęć za to was przepraszam!

Mam do was takie pytanko czy macie może pomysł o czym napisać wiersz z ref. "tęskno mi panie".Ja wcale nie mam pomysłu chociaż siadałam do tego już trzy razy a mam to na poniedziałek. Więc jakbyście byli tacy mili możecie mi pomóc :)

Do zobaczenia jutro:)
O a wiecie,że krokusy już kwitną jutro w rzucę parę zdjęć z nimi.
Pozdrawiam was kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz