niedziela, 9 marca 2014

Mamy pierwsze miejsce!!!

Cześć!
Dzisiaj obudził mnie mglisty poranek. Nie chciało mi się wstawać z łóżka, ale musiałam iść z moim kochanym psem. Na dworze zrobiłam parę zdjęć. Ale nie o tym chciałam się z wami podzielić. W piątek 7 marca odbył się między gimnazjalny konkurs teatralny w którym zajęliśmy pierwsze miejsce ze spektaklem "Skórzane rękawiczki". powiem tylko tyle nasze przedstawienie było najlepsze!!!!

Wczoraj był dzień kobiet nie wiem jak wy, dziewczyny z naszej klasy nic nie dostały :)
W domu czekał na mnie mały prezent bukiet tulipanów i jedną róże. O to zdjęcie tych przepięknych
kwiatów :)

Do jutra kochani:)



3 komentarze:

  1. Śliczne kwiatki. Gratuluję pierwszego miejsca. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz pod tym linkiem--> http://jusinx.blogspot.com/2014/03/dwie-nominacje-do-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń