piątek, 14 marca 2014

Krokusy

Hej 
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać obiecane zdjęcia krokusów. Jak tam w szkole u mnie było nawet spoko. Dziś świętowaliśmy międzynarodowy dzień pi. Były konkursy zagadki do rozwiązania, ale nie brałam w żadnym udziału. Wczoraj skończyłam czytać książkę Katarzyny Michalak "Wiśniowy dworek" niestety to jedna z książek która ma smutne zakończenie. Książka opowiada o trojaczkach które zostały rozdzielone po urodzeniu. Po trzydziestu latach odnajdują się jedna z bliźniaczek bierze ślub druga zakochuje się w pomocniku ich brata. Niestety po nocy spędzonym na jachcie z mężczyzna ucieka a danka w pada w rozpacz. Danka i Ariel nigdy się już nie spotkają a Danusia i Rogger biorą ślub i na zawsze już będą razem. Jest jeszcze coś ale tego wam nie z dradze musicie sami przeczytać. 
 No dzisiaj byłam na spacerze z moim pieskiem i zrobiłam parę zdjęć krokusów.
A o to piękno naszych polskich krokusów:

to wszystko na dziś pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz