poniedziałek, 17 marca 2014

Koniec

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym wam napisać, że kończę moją bloggerską przygodę. Na prawdę ciesze się, że mogłam z wami podzielić się swoją codziennością. Postanowiłam to zakończyć ponieważ po pierwsze nie mam pomysłu na posty i myślę że przygodami z mojego dnia bym was po prostu za nudziła i to chyba tylko te te dwa powody ale myślę że macie więcej ulubionych blogów po za moim a tak po za tym polecam blog mojej siostry ciotecznej http://packofblueberry.blogspot.com/ który na pewno bardziej spodoba niż mój.
  Mam nadzieje że nie za smuciłam was tym, ale jest to moja końcowa decyzja. 
A teraz końcowa piosenka: 
"To już jest koniec, nie mamy już nic"
No to Papa :)

4 komentarze:

  1. Nie, nie odchodz, proooosze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje że tak piszesz:) , a można znać twoje imię?

      Usuń
  2. Jejku szkoda a tak lubilem te posty zawszr z chumorem i zdjeciami :) bedzie mi tego brakowalo chyba ze jednak zmienisz decyzje ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się jeszcze ale nie wiem co mam pisać na tym blogu. A tak poz a tym dziękuje za miłe słowa:)

      Usuń