niedziela, 2 marca 2014

Coś nowego :)

hej!
Dzisiejsza pogoda nie jest tak piękna jak wczoraj. Po przedni dzień wykorzystałam jak tylko mogłam. Na początku wyszłam na długi spacer z moim pieskiem. Po południu wzięłam się trochę za siebie i postanowiłam zacząć ćwiczyć z Mel B. Może po miesiącu uda mi się z rzucić parę kilogramów. Pod wieczór poszłam biegać. Jednak zimny wiatr dał mi w kość, ponieważ teraz jestem przeziębiona i osłabiona.a i wczoraj oglądałam także "Igrzyska śmierci" super film

Mam nadzieje, że dzisiejszy dzień też będzie tak ciepły jak wczoraj,gdyż chciałabym kontynuować moją nową "pasje"(bieganie). A wy jak spędzacie te cieplejsze dni? 

to są ćwiczenia brzuch :) 
ćwiczenia na pośladki
na nogi :
a na koniec ćwiczenia rozluźniające i  rozciągające
mam nadzieje że dzięki mnie może ktoś weź mnie się za siebie ;)
P.S co byście chcieli zobaczyć na moim blogu,podawajcie swoje pomysły. Możecie także pisać mi
swoje sugestie na temat mojego blogu co zmienić a co poprawić albo usunąć :)    

2 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o te sugestie, to posty moim zdaniem powinny być dłuższe, bo często jest mało napisane, częściej powinnas wstawiac opisy swojego dnia tak jak tutaj, a nie zestawy ubrań które sama skomponowalas, a co do pomysłów, to możesz wzorować się również innymi blogami, jestem pewna, że coś znajdziesz ;;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, ale moje niektóre dnie nie są tak bardzo interesujące jak wczorajszy

    OdpowiedzUsuń